Miejsce pracy: Lublin (siedziba)

Czy chcesz podjąć pracę w niezwykle ambitnej firmie konsultingowej i zbudować swoją karierę w sprzedaży doradzając zarządom wielu znanych i cenionych przedsiębiorstw w kraju? Chcesz pomóc polskim przedsiębiorstwom w wyborze najlepszych działań, które przełożą się na realny wzrost konkurencyjności i innowacyjności ich przedsiębiorstw? Chcesz współpracować z międzynarodowymi firmami inwestującymi w Polsce?

Jeżeli, odpowiesz „tak” na powyższe pytania, być może znalazłeś pracę swoich marzeń, a my znaleźliśmy wymarzonego kandydata!

Szukamy do naszego zespołu ambitnych, pracowitych i wysoce zmotywowanych osób. MSCG jest firmą konsultingową, która specjalizuje się w doradztwie dotacyjnym dla przedsiębiorstw. Wierzymy, że dzięki funduszom unijnym Polska stanie się innowacyjną i konkurencyjną gospodarką. Naszą misją jest zapewnić Klientom najwyższej jakości usługi i wspierać ich w zakresie działalności proinnowacyjnej. Robimy to bo uważamy, że dobre wykorzystanie środków unijnych przyczyni się do wzrostu innowacyjności, konkurencyjności firm i całej polskiej gospodarki. Aby osiągnąć ten cel, musimy zbudować fantastyczny zespół. A oto jak przedstawia się Twoja rola:

Dyrektor Handlowy będzie tworzyć nowe szanse biznesowe realizując sprawdzone procesy pozyskiwania nowych klientów. Pracując na tym stanowisku będziesz prowadzić rozmowy i spotkania na wysokim szczeblu na temat działalności i planów rozwojowych klienta, dopasowując dostępne działania i konkursy do jego potrzeb rozwojowych i inwestycyjnych.

Kandydat na to stanowisko powinien charakteryzować się wysokim poziomem motywacji, samodzielności, orientacją na cele, metodycznością i wytrwałością. Chcielibyśmy, byś miał doświadczenie w sprzedaży B2B, najlepiej usług doradczych lub sprzedaży oprogramowania.

Stanowisko zapewnia możliwości awansu a w pakiecie wynagrodzenia nie ma ograniczenia co do wysokości prowizji.

Kluczowe obowiązki:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, w tym m.in. tworzenie i zarządzanie kampaniami e-mailingowymi i telefonicznymi służącymi generowaniu nowych szans sprzedaży,
  • prowadzenie prezentacji, warsztatów i szkoleń z zakresu funduszy unijnych,
  • prowadzenie spotkań biznesowych i prezentacji dla zarządów spółek itp.
  • zarządzanie i utrzymywanie lejka zainteresowanych potencjalnych klientów
  • definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie doboru działań i konkursów

Wymagane cechy i umiejętności:

  • dominująca chęć nauki i sukcesu w sprzedaży usług konsultingowych
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • zdolności analityczne
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • ponad dwuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B lub powiązane doświadczenie rynkowe/biznesowe
  • umiejętność pisania zwięzłych, klarownych e-maili oraz doskonały kontakt telefoniczny
  • zdolności prezentacyjne; doświadczenie w prowadzeniu prezentacji, warsztatów i sprzedaży bezpośredniej
  • wrodzona przedsiębiorczość, umiejętność radzenia sobie w każdych warunkach
  • prawo jazdy kat. B
  • musisz lubić podróżować – większość czasu będziesz spędzać pracując z klientami w terenie (cała Polska). Nie wystarczy sama gotowość – musisz naprawdę to lubić. Oczywiście weekendy będziesz zawsze mógł spędzać w domu, ale na tygodniu będziesz najczęściej w podróży

Dodatkowym atutem będzie: znajomość narzędzi marketingu, w tym marketingu internetowego, obsługa narzędzi tj: brand24, freshmail, Google Analytics oraz portali społecznościowych tj. Golden Line / Linked in itp.

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia – stanowisko zapewnia możliwości awansu, a w pakiecie wynagrodzenia nie ma ograniczenia co do wysokości prowizji,
  • pracę w środowisku umożliwiającym rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń,
  • narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód),
  • realną możliwość realizacji własnych celów zawodowych i wpływ na strategię firmy.

Wynagrodzenie:
W zależności od doświadczenia + motywujący system premiowy

Aplikowanie

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym.
List motywacyjny powinien bezpośrednio dotyczyć tego stanowiska i tłumaczyć, dlaczego – Twoim zdaniem – jesteś idealnym kandydatem.

Aplikację prosimy wysyłać za pośrednictwem przycisku „Aplikuj”

Aplikuj już dziś!

Proces rekrutacji

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym. List motywacyjny powinien bezpośrednio dotyczyć tego stanowiska i tłumaczyć, dlaczego – Twoim zdaniem – jesteś idealnym kandydatem.
Po pozytywnej weryfikacji CV i LM poprosimy Cię o rozwiązanie case study. Case study to inaczej studium przypadku. Jest to zadanie oparte na realnym problemie, z jakim możesz się spotkać podczas pracy na danym stanowisku. Zawiera opis sytuacji oraz wytyczne w jaki sposób zadanie ma zostać wykonane (esej, prezentacja, strategia). Case study pozwoli nam zrozumieć w jaki sposób myślisz, jak rozwiązujesz problemy i wyciągasz wnioski. Prześlemy Ci niezbędne informacje na temat zadania, a także termin jego realizacji. W zależności od skomplikowania zadania może to być czas od jednego do kilku dni.
Po analizie przesłanych rozwiązań case study, wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na sesję testów. O szczegółach dotyczących terminu i miejsca kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo (dlatego też, po przesłaniu nam aplikacji, pamiętaj o regularnym sprawdzaniu swojej skrzynki pocztowej).

Czego możesz spodziewać się podczas sesji testowej? Będziemy sprawdzać Twoje predyspozycje zawodowe i osobowościowe.

Kolejnym etapem jest rozmowa telefoniczna. Podczas rozmowy zachowaj spokój. Staraj się uważnie słuchać pytań, by konkretnie i w sposób przemyślany odpowiadać na nie na podstawie dotychczasowych doświadczeń (zawodowych czy też uniwersyteckich).
Ostatnim etapem procesu rekrutacji jest spotkanie indywidualne, w którym uczestniczy pracownik Działu HR i przyszły przełożony. Będziemy pytać o Twoje doświadczenia, oczekiwania oraz cele zawodowe. Ważne dla nas będzie poznanie Ciebie jako osoby, która ma dołączyć do naszego zespołu. Jeśli w wyniku tego etapu zostaniesz wybrany/a – pozostaje już tylko ustalenie terminu rozpoczęcia współpracy.